IŠČEM

Cenik

Brezplačna uporaba za upnike!

Plačate le, ko zaprete terjatev:
  • ko sklenemo večstransko kompenzacijo
  • ko zaprete javno objavljeno terjatev ali terjatev objavljeno na borzi terjatev


REGISTRACIJA NOVEGA UPORABNIKA

Z digitalnim potrdilom BREZPLAČNA
Brez digitalnega potrdila 9,00 €

 

 

Za upnike, ki vnašajo samo svoje terjatve:

VPIS TERJATEV V BAZO BREZPLAČNO
za vse registrirane uporabnike. Vsak uporabnik lahko vnaša le svoje terjatve.
VEČSTRANSKA KOMPENZACIJA Če se odločite, da terjatev sodeluje pri iskanju večstranske kompenzacije, plačate provizijo samo v primeru uspešne večstranske kompenzacije. Provizija od izkazanega pokritja pri uspešni večstranski kompenzaciji je 0,09% (nič celih nič devet procenta). Minimalen znesek provizije znaša 2,10 EUR. Če je v večstranski kompenzaciji udeležena terjatev, ki je javno objavljena ali objavljena na Borzi terjatev, se zanjo plača provizija po ceniku za zapiranje terjatev, ki so javno objavljene ali objavljene na Borzi terjatev, to je 4,50% (štiri cela pet procenta). Več o tem je v delu Zapiranje terjatev.
ZAPIRANJE TERJATEV Če se odločite da terjatev javno objavite ali objavite na Borzi terjatev, boste pri zapiranju terjatve plačali provizijo 4,50% (štiri cela pet procenta) od zapiranega zneska (terjatev lahko tudi le delno zaprete).

Minimalen znesek provizije znaša:

  • 10,00 EUR od zapiranega zneska do vključno višine 122,00 EUR,
  • 15,00 EUR od zapiranega zneska nad 122,00 EUR in do vključno 244,00 EUR, ter
  • 20,00 EUR od zapiranega zneska višjega od 244,00 EUR.

Za vse registrirane uporabnike

Na zahtevo registriranega uporabnika se ročni vnos ali spreminjanje terjatev s strani upravljalca spletne strani zaračuna 9,00 EUR po terjatvi. V tem primeru uporabniku ni potrebno samemu vnašati svojih terjatev ali ažurirati obstoječih, to namesto njega opravi upravljalec spletne strani. Tu gre za plačilo dela, ki ga opravi upravljalec spletne strani namesto registriranega uporabnika.

Želimo, da vnašate točne in resnične podatke. Samo tako bo stran dosegla svoj cilj in nam vsem pomagala spremeniti nastalo situacijo. Če se zmotite pri vnosu terjatve, to takoj popravite. Popravljanje napačno vnešenih ali neresničnih podatkov s strani upravljalca spletne strani se zaračuna minimalno 20,00 EUR po terjatvi (oziroma glede na nastalo škodo).

 

Bonitetno poročilo

Za slovenska podjetja 9,99 €.
Za tuja podjetja ni enotne cene, pripravimo vam ponudbo.

 

Certifikat Reden plačnik

Certifikat Reden plačnik pridobi podjetje, ki redno in v rokih poravnava svoje obveznosti. Za pridobitev certifikata ni pomembna vaša bilanca ali višina dobička, saj ti podatki ne razkrivajo vaše plačilne kulture. Za pridobitev certifikata je pomembno samo to, kako redno plačujete svoje dobavitelje, zaposlene in davke. Z lastništvom certifikata Reden plačnik pokažete, da ste zaupanja vredna oseba, ki plačuje svoje obveznosti. S tem pokažete, da ste resno podjetje in pošten partner. Tko boste pridobili zaupanje dobaviteljev in kupcev. Več »

Certifikat Reden plačnik
Certifikat traja eno leto, vendar ga imetnik izgubi takoj, če postane neplačnik. To se avtomatsko zgodi ob blokadi računa, objavi med neplačniki, ...
Cena preverbe za pridobitev certifikata je 280,00 EUR na leto.

Še danes pošljite povpraševanje ali pa nas pokličite na 01 512 80 55.

 

 

Promocija vašega podjetja na spletni strani Stop Neplačniki

Enoletni paketiFREEPaket SPaket MPaket LPaket XLAll inclusive
Vnos terjatev            
Vnos osnovnih kontaktnih podatkov            
Dejavnosti 1 3 4 5 10 15
Ključne besede   3 4 5 10 15
Blagovne znamke in zastopstva   3 4 5 10 15
Logotip            
Vnos dodatnih kontaktnih podatkov            
Grafična vizitka podjetja            
Certifikat Redni plačnik            
POLEG TEGA DOBITE ŠE:
Reklamna pasica na Stop Neplačniki         50.000 prikazov 100.000 prikazov
Kupon za odvetniške storitve v vrednosti           50 €
CENE VELJAJO ZA ENO LETO BREZPLAČNO
za registrirane uporabnike
90 € 230 € 280 € 380 € 640 €


Vnos osnovnih podatkov Vnesete lahko do 3 stacionarne telefonske številke, do 3 mobilne telefonske številke, številko faksa in e-mail naslov za kontaktni obrazec.
Dejavnosti Vnos dejavnosti iz standardne klasifikacije dejavnosti.
Ključne besede Besede in besedne zveze, po katerih bo iskalnik našel vaše podjetje. Npr: če ste odvetnik, je vaša ključna beseda lahko odvetniška pisarna, odvetnik, ...
Blagovne znamke in zastopstva Vnos nazivov blagovnih znamk ali zastopstev, po katerih vas obiskovalci lahko najdejo preko iskalnika.
Vnos dodatnih kontaktnih podatkov Vnesete lahko dodatne podatke vašega podjetja – dodate lahko do 3 kontaktne osebe (ime in priimek), vaš delovni čas, podatek o parkirnih mestih (ali so strankam na voljo), povezave do vaših spletnih strani in socialnih omrežij (Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn, Google+) ter podatek o dostopni WiFi povezavi (če jo imate).
Grafična vizitka Lepo oblikovana grafična predstavitev podjetja.
Reklamna pasica na Stop Neplačniki Prikaz vaše oglasne pasice na spletni strani (160x160 px).
Kupon za odvetniške storitve v vrednosti 50 EUR Kupon vam priznamo pri plačilu odvetniških storitev, ki jih ponujamo v sklopu strani Stop Neplačniki. Kupon morate porabiti v roku 12 mesecev.

 

Vse cene so neto cene, ki se jim prišteje še 22% DDV.







ZADNJE NOVICE

Prenesite si aplikacijo na vaš pametni telefon.
PREBERITE VEČ
Med prvimi objavljamo nove finančne podatke za poslovno leto 2015.
PREBERITE VEČ

Dobrodošla novost za upnika, katerega dolžnik ima odprt račun v tujini. Če ima dolžnik račun odprt v katerikoli državi, ki je članica Evropske unije, lahko upnik na tamkajšnje dolžnikovo premoženje da izvršbo.

PREBERITE VEČ



 
 
Zapri E-obveščanje o novostih
E-obveščanje o novostih
Vpišite vaš e-mail naslov, mi pa vas bomo redno obveščali o novostih in spremembah, ki se dogajajo na spletni strani.
Vaš e-mail:
Uspešno ste se naročili na obveščanje